מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון

Customer service

שירות לקוחות

CONTACT CONTACT

CONTACT US

צור קשר

תקנון ופרטיות תקנון ופרטיות

Privacy & Terms

תקנון ופרטיות

RETURNS RETURNS

RETURNS

החזרות

SHIPPING SHIPPING

SHIPPING

משלוחים

CANCEL ORDER CANCEL ORDER

CANCEL ORDER

ביטול עסקה

Q & A Q & A

Q & A

שאלות ותשובות

CANCEL ORDER

ביטול עסקה

במידה והחלטתם לבטל עסקה שביצעתם באתר, תותוכלו לבצע ביטול עסקה באח מהדרכים הבאות: 
  • שליחת מייל לכתובת info@nauticahome.co.il

  • שיחת טלפון לשירות הלקוחות של נאוטיקה הום, בטל' 02-6641414

  • שליחת דואר רשום לכתובת: הבנייה 3 אזור התעשייה הר טוב בית שמש

בהודעת הביטול יש לציין את שמכם ומספר תעודת הזהות, וכן את פרטי ההזמנה (מספרה וסכומה).
לחילופין באפשרותכם לבטל את העסקה באמצעות שליחת הטופס מטה:

טופס ביטול עסקה

השדות המסומנים בכוכבית (*) הינם שדות חובה
Loading...

לידיעתכם: תוכלו לבטל את הרכישה לפי המועד המאוחר מבין השלושה הבאים.

(1) 21 ימי עסקים ממועד ביצועה
(2) 14 ימים מיום קבלת הפריט
(3) 14 ימים מיום קבלת מסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף קטן 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן.

- במקרה של ביטול עקב פגם בפריט / אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שהופיעו באתר,
 נמסרו לצרכן בנוגע למוצר / אי-אספקת ההזמנה או השירות במועד שנקבע לכך / הפרה אחרת של תנאי החוזה ("אי התאמה") תחזיר נאוטיקה הום,
בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם בגין המוצר הפגום, תבטל את החיוב בשל העסקה,
תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ולא תגבה דמי ביטול כלשהם.

- במקרה של ביטול שלא עקב פגם בפריט או אי התאמה,
תחזיר נאוטיקה הום בתוך 14 יום מיום איסוף הפריט, לאחר ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה, תבטל את החיוב בשל העסקה,
תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ותגבה דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר הפריט, או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם.

- אין בהליך ביטול עסקה כדי לגרוע מזכותה של נאוטיקה הום לתבוע את נזקיה במקרה של החזרת פריטים
שערכם פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבם בזמן שהיו ברשות הלקוח/ה, לרבות במקרה של החזרת פריט שנעשה בו שימוש,
שאריזתו נפתחה או נפגמה, שניזוק, שנפגם, שהתקלקל ו/או שספג פגיעה כלשהי.- כדי להימנע מנזק לפריט, אנחנו ממליצים כי הוא יוחזר באריזתו המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא.

- בהתאם לתיקון 47 לחוק הגנת הצרכן, אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק ועולה חדש (כהגדרתם בחוק),
שביצע עסקה באתר האינטרנט של נאוטיקה הום שכללה שיחה טלפונית עם נציג המותג,
יהיו רשאים לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה,
מיום קבלת המוצר או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף 14ג(ב), לפי המאוחר מביניהם.

סגור
Loading
Go back to %1